Webton neemt Twentse Storm over

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:17

Persbericht - Het Hengelose internetbedrijf Webton heeft zijn Deldense collega Twentse Storm overgenomen. De websitebouwer die in de voormalige protestantse kerk aan de Oelerweg is gevestigd, groeit daarmee van 16 naar 21 werknemers.

webton

,,Met Twentse Storm hebben we echt het puzzelstukje gekregen dat we nog nodig hadden”, zegt Webton-eigenaar Ton Heerze, ,,wij zijn sterk in websites bouwen, Twentse Storm heeft veel kennis van zaken als huisstijl, concepten en strategievorming. Steeds meer bedrijven willen nog meer ondersteund worden in het aanbod van de huidige communicatielawine.”

Galmen

Webton is volgens Heerze na de overname één van de grootste ‘full service internetbureaus’ van Oost-Nederland. De naam Twentse Storm blijft voorlopig behouden. ,,We moeten nog wel even een deskundige de akoestiek in ons gebouw laten inspecteren”, zegt Heerze, ,,in een kerkruimte kan wel eens te hard gaan galmen met vijf mensen erbij.”

Webton wordt na de overname met meer dan 20 medewerkers één van de grootste full service internetbureaus van Oost-Nederland. De naam Twentse Storm blijft voorlopig behouden.