Woby introduceert bestellen vanaf terras met mobieltje

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:35

Persbericht - Woby introduceert bestellen vanaf terras met mobieltje Sinds april dit jaar kunnen gasten van het restaurant Fuiks eten & drinken in Capelle aan den IJssel ook met hun smartphone een bestelling doorgeven. Deze nieuwe en eenvoudige manier van bestellen op het terras wordt mogelijk gemaakt door Woby B.V. en is een aanvulling op de bestaande menukaart, service en gastvrijheid

Woby biedt met de gratis MynOber Bestelapp of Bestelwebsite gasten de mogelijkheid om zelf een hapje, drankje of gerechtje te bestellen. Ook kunnen zij via de app of website de ober roepen of de rekening vragen. Gasten hoeven daardoor nooit lang te wachten op hun bestelling en de bediening heeft meer tijd om elke gast persoonlijke aandacht te geven.

App en website
Ruud Hontelé van Woby: “We zagen dat veel horecaondernemers op zoek zijn naar nieuwe manieren om hun gasten nog beter te bedienen, zonder dat het hen extra tijd of geld kost. Daarom hebben wij deze app en website ontwikkeld. Deze zijn zo ontworpen dat ze binnen één dag operationeel zijn en gekoppeld kunnen worden aan bestaande kassasystemen, in dit geval het systeem van Gastrofix.”

Eigenaar Marinus Rien Bothof van Fuiks eten & drinken is enthousiast over de MynOber Bestelapp en Bestelwebsite van Woby: “Niet alleen voor onze gasten, maar ook voor ons personeel zijn lege glazen en lange wachttijden vervelend. Iedereen in de horeca doet zijn best om gastvrij te zijn en elke gast aandacht te geven, maar op drukke dagen is dat vaak lastig. Nu kunnen onze gasten zelf bestellen en krijgt de bar of keuken de bestelling meteen door. De bediening kan het vervolgens snel serveren en heeft nog tijd over voor een gezellig praatje of extra uitleg over de menukaart.”

Over Woby
Woby B.V. biedt een totaaloplossing met producten en diensten waarmee horecaondernemers geheel ontzorgd worden op het gebied van mobiel bestellen en zelfbedieningssystemen. Naast de MynOber Bestelapp en Bestelwebsite biedt de jonge startup ook gastenwifi met marketing automation, een bestelzuil en een handheld app voor horecapersoneel. Horecaondernemers die op zoek zijn naar een ander kassasysteem kunnen ook bij Woby terecht. Meer informatie is te vinden op www.woby.nl.

————–
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ruud Hontelé van Woby B.V. via 06 16 27 56 67 of [email protected].